Subject: FW: ettepanekute täpsustus - Are Ojametsa mü DP
From: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 09:02:06 +0300

Tere, Melika

Palun registreeri, 7.2-2/24/4883-2 järg.

From: Reet Türkson <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 10, 2024 5:38 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Subject: ettepanekute täpsustus - Are Ojametsa mü DP

Tere!

Kirjutan seoses Are alevikus Ojametsa (14901:001:0178) katastriüksuse 
detailplaneeringu koostamisega. Olete 06.04.2024  kirjaga nr 7.2-2/24/4883-2 
esitanud ettepanekud DP lähteseisukohtadele ja KSH algatamata jätmise 
otsusele (vt lisan dokumendi kirjale).

Meie hetke seisuga eskiis on kättesaadav siit (tegemist pooliku 
tööversiooniga ja selles võib esineda vigu): 
<https://terlander-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/info_terlander_ee/EoifAikX825NkdwX5ZoL4PkBBG3z1RRZZGQjWIlUPIKuig?e=fDck1P> 
2024.09.10 DP eskiis

Soovitate lisada riigitee ristmiku planeeringualasse ning tuua välja EhS § 
71 kohase tee kaitsevööndi.

Vaatasin Maa-ametist, et planeeringuala ei piirne riigiteega vaid kohaliku 
teega (Pärivere teega), millel on 10 meetri laiune tee kaitsevöönd, mis oli 
joonisel meil juba peal. Et kas riigiteele viitamisel oli tegemist 
eksitusega?

Lisaks uurin, et millise eelise annaks uue juurdepääsu (ristmiku) 
planeeringuala sisse haaramine, et kas on mõtet algatamise otsuse lisa 
muuta, kui uue tee sh ristmiku ehitus on nagunii huvitatud isiku kanda?

Eelviimases punktis on viidatud, et tuleks kavandada meetmed häiringute 
leevendamiseks. Mida soovitate antud planeeringus müra vähendamise 
leevendusmeetmeks?

Heade soovidega

Reet Türkson

Terlander OÜ projektijuht, maastikuarhitekt-planeerija
tel 5566 2920,  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Registrikood 16540224 │ Kontor: Tartu linn, F. Tuglase tn 19, III korrus, 
ruum 310 │ terlander.ee  <https://terlander.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.